اخبار داغ

موفقیت در کنترل کرونا مرهون حمایت ها و هدایت رهبری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سعید نمکی ( وزیر بهداشت)، در جمع فرماندهان پلیس راهور با اشاره به اینکه خودمان را مدیون مرزبانانی می دانیم که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور مایه دلگرمی مردم هستند، گفت: دست بوس این افراد هستیم و سلام خود را به فرماندهان عزیز کشور در استان‌ها می‌رسانم. وی به […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1399
33 بازدید
کد مطلب : 21685

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سعید نمکی ( وزیر بهداشت)، در جمع فرماندهان پلیس راهور با اشاره به اینکه خودمان را مدیون مرزبانانی می دانیم که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور مایه دلگرمی مردم هستند، گفت: دست بوس این افراد هستیم و سلام خود را به فرماندهان عزیز کشور در استان‌ها می‌رسانم.

وی به خدماتی که سردار اشتری از ابتدای شیوع ویروس کرونا انجام داده اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای بزرگ در مبارزه بی امان با ویروس کرونا از سوی نیروی انتظامی و سردار اشتری از همان روزهای ابتدایی انجام شد و همکاری پلیس در همه عرصه‌ها با وزارت بهداشت بود، به طوری که به عنوان حماسه ملی به تصویر کشیده شد.

وی گفت: پلیس ایران با همه دنیا متفاوت است و به فرموده امام (ره) حق ندارد کشیده‌ای به صورت زندانی محکوم به اعدام بزند و به همین دلیل متفاوت با دنیا است.

نمکی با اشاره به اینکه پلیس با همه گرفتاری‌هایی که داشت از اولین دقایق مشاهده ویروس کرونا در کشور در کنار ما بود، گفت: هیچ وقت این موضوع را فراموش نمی‌کنم که در روز سیزده بدر ۹۹ سردار اشتری از سحرگاه خودش در خیابان حضور داشت و من که همواره نگران شعله ور شدن ویروس بودم به داشتن چنین فرمانده ناجایی که مایه دلگرمی ماست افتخار می‌کنم و از همین جا از ایشان تشکر می‌کنم و تاریخ سرزمین این موضوع را ثبت خواهد کرد.

وزیر بهداشت گفت: دنیای پلشتی و پلیدی که نشسته بود ما را در باتلاق کرونا گرفتار ببیند و همان کسانی که دارو را از کودک و سمعک را از سالمند دریغ می‌کردند شعار آزادی سر می‌دادند، دیدند که خوشبختانه در اوج تحریم و تنگ دستی ملت ایران حماسه آفرید و همان زمان که مرگ افراد کرونایی در انگلیس بیش از هزار نفر بود در ایران به کمتر از ۷۰ نفر رسید و چه شد که مرگ و میرها به یک بیستم آن کشورها رسید و توانستیم از فوتی‌های بالای ۵۰۰ نفر به زیر ۷۰ نفر برسیم و در آن کشورها نمی‌توانند مهار کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: من کسی هستم که همه آنچه در دلم می‌گذرد به زبان می آورم و البته ممکن است برخی چیزها را به مصلحت به زبان نیاورم و از همه مردم به خاطر همراهی آنها تشکر می‌کنم و اولین عامل در رسیدن به موفقیت‌های ما در زمینه مهار ویروس کرونا توفیق حمایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

نمکی گفت: در دنیا نداریم رهبری سیاسی و اعتقادی و دینی یک کشور اینقدر مراعات کند.

وی تصریح کرد: امروز روزی است که می‌خواهیم بیماری کرونا را مدیریت کنیم و حمایت‌هایی که مقام معظم رهبری از جامعه پزشکی و پرستاری کرده است و حتی خطاهای ما را با بزر گ منشی به نیکی یاد کردند، ستودنی است. همچنین رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم قابل قدردانی است و یکی از مواردی که منجر به موفقیت ما شد تدابیر و حمایت‌های ستاد ملی کرونا بود که سردار اشتری یکی از اعضای این ستاد هستند و همچنین رئیس جمهور هفته‌ای دو روز برای اداره آن وقت می‌گذارند. یکی از قوی‌ترین ارکان توفیق، مشارکت و وفاق ملی بود که شکل گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *