اخبار داغ

بازید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نمایشگاه نفت

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه نفت، از شرکت‌های مستقر در این نمایشگاه بازدید کردند. به گزارش تجهیز نیوز ، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و حجت‌الله فیروزی سخنگوی این کمیسیون به همراه جمعی دیگر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، امروز […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1399
114 بازدید
کد مطلب : 21788

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه نفت، از شرکت‌های مستقر در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش تجهیز نیوز ، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و حجت‌الله فیروزی سخنگوی این کمیسیون به همراه جمعی دیگر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) با حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شرکت‌ها و غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش تجهیز نیوز ، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امروز به همراه بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سعید محمدزاده، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت از سالن‌های ۱۴ و ۱۵ بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *