اخبار داغ

پیوستن دکتر سید وحید سعادت به کمیته داوری هشتمین کنفرانس نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جناب آقای دکتر سید وحید سعادت، به  کمیته داوری هشتمین کنفرانس نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم  پیوست. به نقل از هشتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم، کنفرانس های علمی و آکادمیک تجلی تلاش اعضاء جامعه علمی برای برقراری ارتباط میان اعضای دانشگاهی […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1399
107 بازدید
کد مطلب : 21653

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جناب آقای دکتر سید وحید سعادت، به  کمیته داوری هشتمین کنفرانس نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم  پیوست.

به نقل از هشتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم، کنفرانس های علمی و آکادمیک تجلی تلاش اعضاء جامعه علمی برای برقراری ارتباط میان اعضای دانشگاهی و مدیران صنایع در جهت تبادل اندیشه و دانش است. ارائه یافته ها و نظریه های جدید منجربه رشد دانش و تحقق توسعه در خرد جمعی می شود. یکی از عوامل موثر در فرایند توسعه ملی، برگزاری همایش ها و کنفرانس های علمی و تخصصی می باشد .نشست هایی در جهت شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل هایی به منظور رفع آنها.

اندیشکد مطالعات کاربردی ضدبازاریابی با حمایت و همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی، حمایت سازمانها و شرکتهای پیشرو در عرصه علم و صنعت با عنایت به گستردگی زمینه‌های علمی و نیاز روزافزون به نقد و واکاوی عملکرد سیستم ها و مدیران در جهت تبادل نظر و اصلاح امور و رفع مشکلات و حل مسایل پیش رو در حوزه های مختلف مدیریتی ،هشتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم را برگزار می نماید.

کلیه محققان و پژوهندگان علاقه مند و فعال در عرصه ی علم مدیریت می توانند با مشارکت در این رویداد با آخرین دستاوردهایپژوهشی اندیشکده آشنا گردند.

  دبیرخانه کنفرانس سعی دارد تا با برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد ، اولویت های علمی و پژوهشی را با نیازهای موجود شرایط برای ظهور و بروز پتانسیل های عرصه صنایع و شرکت ها و سازمان های داخلی تقویت نماییم.

لذا بدین طریق، از اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان محترم در حوزه مدیریت دعوت می شود در صورت تمایل به ارائه مقاله یا مشارکت فردی و گروهی در این کنفرانس، نسبت به ثبت نام جهت حضور در مناظرات یا با ارسال مقاله به دبیرخانه حمایت و همکاری نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *