اخبار داغ

طرح میزبانی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پژوهشگاه نفت کلید خورد

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از آغاز به‌کار طرح میزبانی این مرکز از دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد. جعفر توفیقی امروز (شنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: در این طرح حدود ۵۰۰ دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد می‌توانند برای تدوین پایان‌نامه و رساله‌های خود به این مجموعه مراجعه کنند […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1399
60 بازدید
کد مطلب : 21798

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از آغاز به‌کار طرح میزبانی این مرکز از دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد.

جعفر توفیقی امروز (شنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: در این طرح حدود ۵۰۰ دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد می‌توانند برای تدوین پایان‌نامه و رساله‌های خود به این مجموعه مراجعه کنند و از امکانات پژوهشگاه صنعت نفت بهره‌مند شوند.

وی گفت: پژوهشگاه اطلاع‌رسانی این طرح را با ارسال نامه به دانشگاه‌ها آغاز کرده است و تاکنون نیز تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای حضور در این طرح به پژوهشگاه مراجعه کرده‌اند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به فعالیت مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت، گفت: تاکنون با سه شتاب‌دهنده قرارداد امضا شده و حدود ۱۰ شرکت استارت‌آپی در این مرکز مستقر و مشغول فعالیت شده‌اند که این روند با جدیت ادامه خواهد یافت.

پژوهشگاه صنعت نفت در نمایشگاه نفت امسال نیز همانند سال‌های گذشته حضوری فعال دارد و تاکنون در حاشیه این نمایشگاه چند تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *