اخبار داغ

به دلیل احتمال برف و سرما ، مرخصی مدیران همه دستگاه های اجرایی رشت لغو شد

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علی فتح اللهی ( فرماندار رشت) غروب سه شنبه در جلسه ستاد بحران رشت با اشاره به لغو مرخصی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم اولویت اول مدیران و همه دستگاه‌ها است. فتح اللهی با بیان اینکه در صورت بارش برف دستگاه‌های اداری و […]

اشتراک گذاری
01 بهمن 1399
131 بازدید
کد مطلب : 21030

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علی فتح اللهی ( فرماندار رشت) غروب سه شنبه در جلسه ستاد بحران رشت با اشاره به لغو مرخصی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم اولویت اول مدیران و همه دستگاه‌ها است.

فتح اللهی با بیان اینکه در صورت بارش برف دستگاه‌های اداری و ادارات کل موظف به پاکسازی خیابان اطراف ساختمان خود هستند، افزود: خودروها نباید در معابر عمومی پارک باشند و به توصیه‌های پلیس عمل و با آنها همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه، بخشداران و دهیاران نیز آمادگی لازم را در خصوص بحران داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نیز آمادگی لازم را در این ایام را داشت باشند.

فتح اللهی به ادارات گاز و برق شهرستان نیز تأکید کرد در سه چهار روز آینده نباید هیچ واحدی به دلیل بدهی قطعی برق داشته باشند، گفت: بستن زنجیر چرخ بسیار با اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه ذخیره آرد نانوایی‌ها و سوخت جایگزین فراهم و در دستور کار قرار گیرد تا در صورت بحران مردم با مشکل مواجه نشوند، افزود: به محض آغاز برف مسئولین در محل کار خود حضور داشته باشند.

فرماندار رشت ادامه داد: باید در صورت وقوع بحران تمهیدات به درست مدیریت و اجرایی شود و با تلاش و کوشش شهروندان شیرینی بارش برف و بارش الهی را استفاده کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *