اخبار داغ

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد

مدیرعامل فولاد گفت: رهبری تیم دارد کارش را می‌کند و از کادرفنی رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردند.  سعید آذری پس از شکست ۲ بر یک فولاد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی محکمی به ویژه از طرف تیم ما انجام شد و […]

اشتراک گذاری
30 دی 1399
127 بازدید
کد مطلب : 20844

مدیرعامل فولاد گفت: رهبری تیم دارد کارش را می‌کند و از کادرفنی رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردند.

 سعید آذری پس از شکست ۲ بر یک فولاد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی محکمی به ویژه از طرف تیم ما انجام شد و فرصت‌های خوبی هم خلق کردیم اما در نهایت آن تیمی برنده می‌شود که بتواند فرصت‌هایش را تبدیل به گل کند. روی یکی دو ضربه ایستگاهی پرسپولیس‌، آن‌ها هوشیارتر عمل کردند و فرصت‌های‌شان را تبدیل به گل کردند.

او ادامه داد: ما هم باید یاد بگیریم که حداقل ۵۰ درصد موقعیت‌های‌مان را گل کنیم اما به هر حال بچه‌ها زحمت کشیدند و از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم. امیدوارم یاد بگیریم فرصت‌ها در فوتبال خیلی زود از دست می‌روند. فولاد در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کرد اما آن تیمی که از موقعیت‌هایش بیش‌تر استفاده کرد پرسپولیس بود که برنده بازی شد.

مدیرعامل فولاد در رابطه با پنالتی فولاد و فضای ملتهب بعد از این پنالتی گفت: من نمی‌دانم بازی از دست داور خارج شد یا نه ولی وقتی پنالتی اعلام می‌شود بازیکنان باید تمکین کنند و نباید فضای آشفته بازاری که ایجاد می‌شود را به وجود نیاوریم چرا که اولین بازی در فوتبال نیست که پنالتی اعلام شده است و آخرین بار هم نخواهد بود. از آن‌جا فضای بازی یک مقدار ملتهب شد و باوجود این‌که زاهدی‌فر تلاش کرد بازی را کنترل کند اما از دستش خارج شد.

او درباره عملکرد داوری عنوان کرد: او در این فصل چهارمین‌بار است که برای ما سوت می‌زند و می‌داند یک سری حساسیت‌ها هم وجود دارد. این‌که داوری خوب یا بد بود دیگر تمام شده و کارشناسان در این زمینه باید نظر دهند و این حرف همیشگی من است. امیدواریم که آقای زاهدی اشتباه نکرده باشد.

آذری درباره عملکرد فولادی‌ها گفت: از عملکرد کادرفنی‌مان راضی هستم اما از بازیکنان نه. بچه‌ها باید بدانند فولاد تیم بزرگی است و موقعیت‌هایی که خلق می‌شود باید وارد دروازه شود. با آن‌ها صحبت کردیم اما از عملکرد بازیکنان راضی نیستم و نمی‌توانیم خودمان را فریب دهیم. برخی از تیم‌هایی که به مراتب قراردادشان از ما کمتر است، جایگاه‌شان از تیم ما بالاتر است اما نکونام و کادرفنی‌اش آن چیزی که من می‌خواهم را دارند انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند.

او اضافه کرد: وقتی یک بازیکن در یک قدمی توپ را گل نمی‌کند و به ساعت استادیوم می‌زند دیگر تقصیر نکونام نیست و کیفیت بازیکنان است. کیفیت بازیکنان است که نتایج را تغییر می‌دهد. رهبری تیم دارد کارش را می‌کند اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *