اخبار داغ

تمدید مهلت تکمیل موجودی برای مسکن ملی

به گزارش تجهیزنیوز، تفاهمنامه همکاری میان وزارتخانه کار و رفاه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی منعقد شده است. طبق اعلام معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد فرصت […]

اشتراک گذاری
28 دی 1399
40 بازدید
کد مطلب : 20330

به گزارش تجهیزنیوز، تفاهمنامه همکاری میان وزارتخانه کار و رفاه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی منعقد شده است.

طبق اعلام معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شود که تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی، دهک بندی متقاضیان، بررسی وضعیت فرم ج  ثبت نام کنندگان و غیره را به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء کرده است.

همچنین تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

 گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

صادقی فر درباره نحوه ثبت نام گفت: کسانی که قبلا به آنها اعلام شده که ثبت نام را تکمیل و افتتاح حساب و افزایش موجودی داشته باشند باید در زمان باقی مانده نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند. مقرر شده بود تا پایان دی ماه مهلت داده شود و بعید می دانم دوباره تمدید شود. این افراد تا پایان دی ماه فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل و پرداخت اولیه که ۴۰ میلیون تومان است را انجام دهند.

لازم است آن دسته از گروه های هدف که تا کنون این کار را انجام نداده اند از این فرصت طلایی استفاده کنند. در غیراین صورت از لیست خارج خواهند شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *