اخبار داغ

مسابقه ارائه ۳ دقیقه‌ای پایان‌نامه در دانشگاه تهران برگزار می شود

مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول، تقویت ارتباط دانشگاه با […]

اشتراک گذاری
26 دی 1399
69 بازدید
کد مطلب : 19753

مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ترویج علم و فناوری برگزار می‌شود.

دانشجویان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مطابق شیوه‌نامه نسبت به تهیه فایل ارائه ویدئویی سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد یا رساله دکتری خود اقدام و آن را به همراه سایر مدارک مندرج در شیوه‌نامه حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بخش مربوط به این مسابقه در سامانه جشنواره‌ها و مسابقات اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، آثار ارسالی در گروه‌های پنج‌گانه فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی، علوم پایه و کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و دامپزشکی بر اساس معیارهای مندرج در شیوه‌نامه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. به برگزیدگان این مسابقه، لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا خواهد شد و بر حسب ظرفیت اعلامی از سوی جهاد دانشگاهی به مرحله منطقه‌ای معرفی می‌شوند.

همچنین از پایان‌نامه‌های برگزیده برای انتشار در قالب کتاب حمایت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *