اخبار داغ

بزرگ‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز حفظ محیط زیست است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: بزرگ‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز حفظ محیط زیست کشور است، از این رو حداکثر تولید و بهینه‌سازی مورد توجه ما قرار دارد. به گزارش تجهیز نیوز حسن منتظرتربتی، امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه) در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه […]

اشتراک گذاری
24 دی 1399
98 بازدید
کد مطلب : 19394

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: بزرگ‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز حفظ محیط زیست کشور است، از این رو حداکثر تولید و بهینه‌سازی مورد توجه ما قرار دارد.

به گزارش تجهیز نیوز حسن منتظرتربتی، امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه) در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نگاه‌های مختلفی مطرح است، گفت: زمانی که در منطقه‌ای ساخت تأسیسات را آغاز می‌کنیم بدون شک فرهنگ آن جامعه را نیز دچار تغییر و تحول می‌کنیم بنابراین نکات منفی و مثبت در آن منطقه شکل می‌گیرد.

وی یکی از اساسی‌ترین موضوع‌ها در مسئولیت‌های اجتماعی را بحث اقتصادی دانست و افزود: اساس کار ما ماندگاری اقتصادی است، البته بیشترین توجه ما در مسئولیت‌های اجتماعی حفظ محیط زیست است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این شرکت امروز به دلیل کاری که انجام می‌دهد مسئولیت زیادی در قبال محیط زیست دارد. گاز به‌عنوان دوستدار محیط زیست باید حداکثر تولید را داشته باشد و بهینه‌سازی را نیز مورد توجه قرار دهد که خوشبختانه در این بخش به‌ویژه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها فعالیت‌های زیادی انجام شده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه هم‌اکنون بحث اصلاح نشتی رگلاتورها در شرکت ملی گاز ایران دنبال می‌شود، تصریح کرد: مسئولیت‌های جدی بر دوش ما قرار دارد، زیرا گسترده‌ترین شبکه را در سطح کشور داریم، تنوع کار زیاد است که این موضوع بحث مسئولیت اجتماعی را در این شرکت دوچندان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *