اخبار داغ

امتحانات مختل‌شده بر اثر قطعی برق دوباره برگزار می شود

معاون آموزشی وزارت علوم از برگزاری دوباره امتحانات مختل‌شده بر اثر قطعی برق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به ناتمام‌ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه‌ها به دلایلی همچون قطعی برق و اینترنت از امکان برگزاری مجدد این امتحانات بنا به تشخیص […]

اشتراک گذاری
24 دی 1399
82 بازدید
کد مطلب : 19499

معاون آموزشی وزارت علوم از برگزاری دوباره امتحانات مختل‌شده بر اثر قطعی برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر،علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به ناتمام‌ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه‌ها به دلایلی همچون قطعی برق و اینترنت از امکان برگزاری مجدد این امتحانات بنا به تشخیص استادِ برگزارکننده و تأیید دانشکده خبر داد.

این در حالی است که مشکل قطعی برق این روزها گریبان دانشجویان را نیز گرفته است و همزمان با امتحانات آنلاین دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد.

برخی از دانشجویان با انتقاد از قطعی برق در زمان امتحانات آنلاین پایان ترم اعلام کرده اند: «وقتی برق قطع می‌شود، اینترنت هم نداریم و نمی‌توانیم در امتحانات آنلاین شرکت کنیم. به نظر شما آیا دانشگاه و اساتید می‌پذیرند که بگوییم بخاطر قطع بودن برق در امتحان شرکت نکرده‌ایم؟ بعد از یک ترم تلاش و پرداخت شهریه سنگین دانشگاه به همین راحتی و بدون اعلام قبلی برق را قطع می‌کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *