اخبار داغ

اصلاحات جدید دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتشر شد

اصلاحات سری جدید دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد. به دنبال انتشار دفترچه راهنمای […]

اشتراک گذاری
24 دی 1399
77 بازدید
کد مطلب : 19515

اصلاحات سری جدید دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در ۱۶ دی ماه ۹۹ و اطلاعیه اصلاحیه ۲۱ دی ماه ۹۹ و اطلاعیه اصلاحیه ۲۲ دی ماه ۹۹ با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنما منتشر شده است.

متقاضیان، ضرورت دارد در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (۲۵ دی ماه ۹۹) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.tajhiznews.irمراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست و ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *