اخبار داغ

تقدیر شرکت محور ماشین دوار از حمایت های پارک علم و فناوری استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از حمایت های مدیر عامل و کارکنان پارک علم و فناوری استان خوزستان تقدیر کرد . این پیام جهت حمایت های مجناب آقای دکتر کاظمی نژاد ریاست پارک علم و فناوری استان خوزستان در اجرای طرح پژوهشی […]

اشتراک گذاری
23 دی 1399
169 بازدید
کد مطلب : 19027
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از حمایت های مدیر عامل و کارکنان پارک علم و فناوری استان خوزستان تقدیر کرد .

این پیام جهت حمایت های مجناب آقای دکتر کاظمی نژاد ریاست پارک علم و فناوری استان خوزستان در اجرای طرح پژوهشی با عنوان “طراحی و ساخت پمپ‌های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن‌ها درمقایسه با الکترو‌پمپ‌های مشابه” که به عنوان طرح برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ برگزیده شد صورت گرفت .

خاطر نشان می شود شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار در سال ۹۹ با همکاری پارک علم و فناوری استان خوزستان موفق به اجرای این طرح پژوهشی شد که در هفته پژوهش به دلیل اهمیت و کاربردی بودن این طرح در وزارت نیرو موفق به اخذ لوح تقدیر از وزیر نیرو گردید و به عنوان طرح برتر کشور برگزیده شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *