اخبار داغ

با حضور دکتر ستاری از فناوران برتر خوزستانی تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر شریعتی در نشستی که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از پژوهشگران و فناوران برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ تجلیل کرد . استاندار خوزستان در این نشست گفت: دانشگاه ها باید […]

اشتراک گذاری
23 دی 1399
199 بازدید
کد مطلب : 18959

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر شریعتی در نشستی که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از پژوهشگران و فناوران برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ تجلیل کرد .

استاندار خوزستان در این نشست گفت: دانشگاه ها باید کارآفرین، ارزش افزون و محصول محور باشند و ارتباطشان با بازار و مشتری برقرار باشد و فارغ التحصیلان آن بتوانند کارآفرینی و خلق ثروت را با خود به همراه داشته باشند.

در این دیدار از مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار جناب آقای مهندس روح اله عزیزی که به عنوان شرکت برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ انتخاب شده بود تجلیل شد .

همچنین جناب آقای دکتر سید فخرالدین طاهرزاده موسویان پژوهشگر برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ نیز در این نشست حضور داشت که به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه پژوهش و کارآفرینی پرداخت .

دکتر سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این دیدار ضمن تمجید از دستاورد های پژوهشی و حمایت همه جانبه از فناوران و پژوهشگران برتر خوزستانی گفت : در طول ۷ سال اخیر نگاه ها در حوزه کارآفرینی تغییر کرده و اهمیت پژوهش و کارآفرینی و تولید دانش بنیان در سطح جامعه بیش از پیش نهادینه شده است. برای توسعه هم پیش شرط اساسی فرهنگ است که با ایجاد فرهنگ مبتنی بر توسعه زمینه رشد و شکوفایی فراهم میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *