اخبار داغ

۳۸۰ معتاد متجاهر در زنجان جمع آوری شد

محمد تقی فتحی ( معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان)در گفتگو با خبرنگار تجهیز نیوز از جمع آوری ۳۸۰ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر داد و گفت: طی ۹ ماه سالجاری در پنج مرحله جمع آوری معتادین انجام شده است. وی اظهار کرد: در حال حاضر به علت بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
84 بازدید
کد مطلب : 18615

محمد تقی فتحی ( معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان)در گفتگو با خبرنگار تجهیز نیوز از جمع آوری ۳۸۰ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر داد و گفت: طی ۹ ماه سالجاری در پنج مرحله جمع آوری معتادین انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به علت بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه برای معتادین در استان به خوبی انجام می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در خصوص مقابله و مبارزه با مواد مخدر، پنج کمیته تخصصی در استان فعال است، گفت: این کمیته‌ها فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.

فتحی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان زنجان تداوم دارد، تاکید کرد: معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ استان جمع‌آوری شوند.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی از سال ۹۰ به بدنه دادگستری وارد شده است، ابراز داشت: این معاونت بر مبنای قانون پیشگیری از وقوع جرم و اصل ۱۵۶ قانون اساسی فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این معاونت منتظر وقوع جرم نیست، افزود: رویکرد این معاونت مبتنی بر برنامه است و در امر پیشگیری به توانمند سازی معتادین بهبود یافته بسیار تلاش می‌کند.

فتحی تصریح کرد: در راستای کاهش این بیماری معتادین از سطح شهر جمع آوری می‌شوند چرا که این معتادین با افراد زیادی در ارتباط بوده و عامل مهم شیوع کرونا هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *