اخبار داغ

کتاب مدیریت تولید اثر سرکار خانم سمیه صائب نیا و جناب آقای مقصود دشمن کش کورعباسلو

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کتاب مدیریت تولید، ارائه تصویری اجمالی و درعین‌حال دقیق از حوزه مدیریت تولید می‌باشد که این بررسی می‌تواند به مرتفع نمودن بار اضافی که امروزه در کتب درسی مربوط به این حوزه یافت می‌شود کمک شایانی نماید. لذا با توجه به چهارچوب کتاب لازم است دانشجویان و متخصصین از […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
133 بازدید
کد مطلب : 18755

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کتاب مدیریت تولید، ارائه تصویری اجمالی و درعین‌حال دقیق از حوزه مدیریت تولید می‌باشد که این بررسی می‌تواند به مرتفع نمودن بار اضافی که امروزه در کتب درسی مربوط به این حوزه یافت می‌شود کمک شایانی نماید. لذا با توجه به چهارچوب کتاب لازم است دانشجویان و متخصصین از آن آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند در بخش تولید، راهکارهای مدیریتی موردنظر را بیابند. لازم به توضیح است که کتاب حاضر برای دانشجویان حسابداری و مدیریت در شش فصل تألیف شده است و عناوین فصول برگرفته از سرفصل وزارت علوم می‌باشد. در فصل اول کلیات، فصل دوم انواع سیستم‌های تولیدی، فصل سوم طراحی محصول و خدمات، فصل چهارم طراحی موقعیت و محل کارخانه، فصل پنجم آنالیز نقطه سربه‌سر و نهایتاً فصل ششم مدل‌های پیش‌بینی موردمطالعه و بررسی قرارگرفته است.

در ابتدای هر فصل به‌منظور آشنایی خواننده با محتوای فصل هدف‌های یادگیری ارائه گردیده و در ادامه سعی شده هدف‌های مذبور بابیان مطالب به زبان ساده و روان برای هر موضوع مطرح شود؛ و در انتهای هر فصل سؤالات تکمیلی و تستی قرار داده شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *