اخبار داغ

دربی امروز براساس مصوبات کمیته اضطرار باید لغو شود

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، آسمان تهران بیش از ابتدای یک ماه است که رنگ آبی به خود ندیده است، پایداری‌های جوی، کیفیت هوای تهران را به شدت پایین آورده و تنها سه روز طی ۲۲ روز گذشته کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است. در این مدت کمیته اضطرار دو بار تشکیل جلسه […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
134 بازدید
کد مطلب : 18683

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، آسمان تهران بیش از ابتدای یک ماه است که رنگ آبی به خود ندیده است، پایداری‌های جوی، کیفیت هوای تهران را به شدت پایین آورده و تنها سه روز طی ۲۲ روز گذشته کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

در این مدت کمیته اضطرار دو بار تشکیل جلسه داده و با توجه به محدودیت‌های کرونایی حاکم بر تهران، تصمیمات کوچک مقیاسی برای کنترل آلودگی پایتخت گرفته است. اما مساله برگزاری مسابقات ورزشی از جمله دربی سرخابی‌ها در استادیوم آزادی در شرایطی که کیفیت هوا برای همه گروههای جامعه ناسالم است، امروز با واکنش‌هایی از سوی کارشناسان سلامت و محیط زیست قرار گرفت.

بهزاد اشجعی کارشناس سازمان محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار تجهیز نیوز با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی از ابتدای هفته گذشته نسبت به ادامه روند پایداری‌های جوی طی هفته جاری وارونگی هوا هشدار داده بود. گفت: در این شرایط با توجه به اختیارات کمیته اضطرار آلودگی هوا و دستورالعمل‌های موجود باید این بازی لغو می‌شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *