اخبار داغ

بیش از ۸ هزار علمک گاز در استان کردستان نصب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از نصب بیش از ۸ هزار علمک گاز در این استان در ۹ ماه امسال خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری در این باره گفت: طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی سبب شد  […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
133 بازدید
کد مطلب : 18839

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از نصب بیش از ۸ هزار علمک گاز در این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری در این باره گفت: طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی سبب شد  عملیات لوله‌گذاری با شتابی بیش از پیش انجام شود، مردم روستاهای دورافتاده استان به وصل گاز منازلشان امیدوار شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

وی افزود: انجام هرگونه حفاری در سطح شهر یا روستا نیازمند مجوز از کمیسیون حفاری است و حفاری در هر منطقه باید با رعایت برنامه زمان‌بندی و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های حفاری انجام شود که در این باره همکاری‌های مناسبی شده است و این همراهی سبب شد در برخی مناطق استان روند نصب علمک با شتاب بیشتری هم انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۸ هزار علمک در استان کردستان نصب شده که از این تعداد ۶ هزار علمک در بخش روستایی و ۲ هزار علمک در بخش شهری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *