اخبار داغ

بیست و نهمین هفته اعتراضات در اراضی اشغالی/ممانعت پلیس از ورود معترضان به مقر نتانیاهو

شهرهای اراضی اشغالی شنبه شب شاهد تظاهرات گسترده ای علیه بنیامین نتانیاهو در اعتراض به سیاست های وی در عرصه اقتصادی و بحران کرونا و همچنین اتهاماتش در پرونده های فساد بود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اراضی اشغالی برای بیست و نهمین […]

اشتراک گذاری
21 دی 1399
152 بازدید
کد مطلب : 18343

شهرهای اراضی اشغالی شنبه شب شاهد تظاهرات گسترده ای علیه بنیامین نتانیاهو در اعتراض به سیاست های وی در عرصه اقتصادی و بحران کرونا و همچنین اتهاماتش در پرونده های فساد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اراضی اشغالی برای بیست و نهمین هفته متوالی شاهد تظاهراتی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ویژه در نزدیکی محل اقامت وی ​​در قدس اشغالی و تل آویو در اعتراض به سیاستهای وی در مدیریت بحران کرونا ، شرایط اقتصادی و اجتماعی و همچنین اتهاماتش درباره فساد بود.

روزنامه عبری معاریو گزارش داد که معترضان اسرائیلی سعی در حمله به محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی داشتند و موفق به کنترل یکی از ایست های بازرسی پلیس اسرائیل در خیابانی نزدیک محل اقامت نتانیاهو شدند.

این روزنامه نوشت که سرویس امنیتی شین بت ، بلافاصله در تلاش برای کنترل وضعیت فعلی و عدم حمله معترضان به محل اقامت نتانیاهو، مداخله کرد.

اعتراضات یک روز پس از آن برگزار شد که گزارش شد نتانیاهو و خانواده اش از ترس تکرار حوادث آمریکا به جایی امن منتقل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *