اخبار داغ

افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

رئیس مرکز خدمات درمانی و طب‌کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار این شرکت خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، حمیدرضا مرادی در این باره عنوان کرد: با اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک […]

اشتراک گذاری
21 دی 1399
105 بازدید
کد مطلب : 18557

رئیس مرکز خدمات درمانی و طب‌کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار این شرکت خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، حمیدرضا مرادی در این باره عنوان کرد: با اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس زمینه برای خدمات‌دهی بهتر و باکیفیت‌تر به کارکنان این پالایشگاه فراهم شد.

وی افزود: در طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و کلینیک طب کار پالایشگاه، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی، رادیولوژی، حمام سوختگی، سونوگرافی، رادیولوژی، تریاژ، مطب پزشک، دندان‌پزشکی، مشاوره قلب، ادیومتری، اسپیرومتری و … در نظر گرفته ‌شده‌ است.

رئیس مرکز خدمات درمانی و طب‌کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی با انجام آزمایش‌های آنتی‌بادی، هورمونی و سینوسی نیازهای درمانی کارکنان را تأمین خواهد کرد و پس از نصب تجهیزات موردنیاز تست آنتی‌بادی را نیز در آزمایشگاه این مرکز انجام خواهیم داد.

مرادی افزود: رادیولوژی این درمانگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی راه‌اندازی است و حمام سوختگی با وان‌های ویژه نیز راه‌اندازی می‌شود تا در صورت نیاز خدمات شایسته‌ای را به بیماران ارائه کند.

سرپرست مدیریت درمان، بهبود روابط کار و مددکاری شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این باره گفت: آزمایش‌های ادواری طب کار و ارزیابی روان‌شناختی، معاینات و آزمون‌های روان‌شناختی در این پالایشگاه انجام می‌شود.

امین ضمیری افزود: ارزیابی‌های روان‌شناختی بر اساس ویژگی‌های هر واحد و سمت سازمانی در انتخاب صحیح فرد و شغل مناسب، بسیار مؤثر و کارساز خواهد بود.

وی در پایان گفت: توسعه و تجهیز این درمانگاه گامی اساسی به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با کاهش بار مراجعه‌ها به مراکز درمانی شهر بندرعباس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *