اخبار داغ

گستاخی واتس اپ موجب محبوبیت سیگنال شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از ورج، در تازه‌ترین نسخه به روز شده واتس‌اپ کاربران یا باید اطلاعات خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند یا برای همیشه امکان دسترسی به واتس‌اپ و استفاده از آن را از دست می‌دهند. با این کار فیس‌بوک به تمامی داده‌های خصوصی مشترکان واتس‌اپ و از […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
80 بازدید
کد مطلب : 18127

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از ورج، در تازه‌ترین نسخه به روز شده واتس‌اپ کاربران یا باید اطلاعات خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند یا برای همیشه امکان دسترسی به واتس‌اپ و استفاده از آن را از دست می‌دهند. با این کار فیس‌بوک به تمامی داده‌های خصوصی مشترکان واتس‌اپ و از جمله شماره تلفن همراه آنها دسترسی می‌یابد.

واتس‌اپ تا ۸ فوریه سال ۲۰۲۱ به کاربران واتس‌اپ مهلت داده تا در این زمینه تصمیم بگیرند. این کار با موجی از اعتراض‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شده و کار به جایی رسید که حتی الون ماسک مدیر عامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس در توئیتی به کاربران توصیه کرد از اپلیکیشن سیگنال استفاده کنند.

مدیران سیگنال می‌گویند در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد کاربران پلتفرم خود بوده‌اند و همین امر باعث شده ارسال شماره تأیید برای ایجاد حساب‌های کاربری جدید به گوشی‌های کاربران با تأخیر انجام شود.

الون ماسک که این روزها جف بزوس مدیر عامل آمازون را پشت سر گذاشته و به ثروتمندترین فرد جهان مبدل شده، دیشب به شدت از فیس‌بوک انتقاد کرد و این شبکه اجتماعی را به کمک کردن به اوباش حامی ترامپ برای اشغال ساختمان کنگره آمریکا نیز متهم کرد.

از نظر وی سازماندهی آنلاین این افراد بدون استفاده از فیس‌بوک ممکن نبوده و این شبکه اجتماعی برای برخورد با افراد یادشده اقدام جدی انجام نداده است.

ماسک که در توئیتر بیش از ۴۱.۵ میلیون تعقیب کننده دارد، از همه آنها خواست تا با بارگذاری نرم افزار سیگنال دیگر از فیس‌بوک و واتس‌اپ استفاده نکنند تا شماره تلفن، نام کاربری و اطلاعات فهرست تماس گوشی آنها از طریق واتس‌اپ به فیس‌بوک منتقل نشود. بسیاری از تعقیب کنندگان ماسک در توئیتر از اظهارات وی استقبال کرده‌اند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *