اخبار داغ

بازدید نمایندگان مجلس از تأسیسات زاگرس جنوبی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران و رؤسای اداره‌های ستادی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تأسیسات گازی منطقه عملیاتی آغار و دالان بازدید کردند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
129 بازدید
کد مطلب : 18236

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران و رؤسای اداره‌های ستادی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تأسیسات گازی منطقه عملیاتی آغار و دالان بازدید کردند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند و طرح توسعه پالایشگاه در نشستی با حضور مدیران ستادی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به بررسی وضع تولید گاز و مسائل مرتبط با عملیات این شرکت پرداخت.

این بازدید با همراهی عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه و دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی فروردین، نماینده مردم شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین و جمعی از رؤسای اداره‌های دولتی شهرستان فراشبند برگزار شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *