اخبار داغ

آزمون هیدرواستاتیک مخازن جایگاه‌های سی‌ان‌جی در یزد انجام شد

نخستین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) یزد در کارگاه مجاز مورد تأیید سازمان استاندارد، آزمون هیدرواستاتیک شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر این منطقه گفت: به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، یکی از مهم‌ترین آزمون‌ها، آزمون هیدرواستاتیک […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
73 بازدید
کد مطلب : 18071

نخستین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) یزد در کارگاه مجاز مورد تأیید سازمان استاندارد، آزمون هیدرواستاتیک شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر این منطقه گفت: به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، یکی از مهم‌ترین آزمون‌ها، آزمون هیدرواستاتیک مخازن گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی است که بر همین اساس، کپسول‌های جایگاه‌ها با نظارت شرکت‌های فنی مورد تأیید سازمان استاندارد جمع‌آوری و به آزمایشگاه مورد تأیید در دیگر استان‌ها ارسال می‌شد که برای نخستین بار جایگاه عرضه سی‌ان‌جی «دخمه» در استان یزد آزمایش شد.

وی تصریح کرد: کپسول‌های ارسالی در فشاری معادل ۴۵۰ بار  آزمایش و در صورت نیاز پس از رفع ایرادهای فنی، در جایگاه‌ها نصب می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد تأکید کرد: کپسول‌های مخازن جایگاه عرضه سی‌ان‌جی پس از پایان مراحل آزمایش هیدرواستاتیک، رفع ایراد و دریافت گواهی استاندارد، دوباره در این جایگاه نصب شد و جایگاه در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *