اخبار داغ

نیاز پروژه‌های عمرانی خارک به اعتبارات نفت بررسی شد

در نشستی با حضور مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نیاز پروژه‌های عمرانی خارک به اعتبارات نفت بررسی شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بابک دارابی در بازدید از جزیره خارک در نشستی با حضور مسئولان شرکت […]

اشتراک گذاری
18 دی 1399
112 بازدید
کد مطلب : 17817

در نشستی با حضور مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نیاز پروژه‌های عمرانی خارک به اعتبارات نفت بررسی شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بابک دارابی در بازدید از جزیره خارک در نشستی با حضور مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، گفت: صنعت نفت همواره نگاه ویژه‌ای برای کمک به محیط پیرامونی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دارد و بر اساس قوانین و مقررات و دستورعمل‌ها خدمات خود را به محیط پیرامون صنعت نفت انجام خواهد داد.

وی افزود: درباره پروژه‌های فعال در خارک، کمک‌های مالی نفت با فعال شدن فعالیت پیمانکار استخر ازسوی اداره ورزش و جوانان بوشهر و پروژه انبار آذوقه توسط شهرداری خارک و همکاری درباره بلیت شناور مسافربری ادامه می‌یابد.

در این نشست مسئولان استانی و شهری خارک مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه ورزش، تعمیرات و نوسازی مدارس، مشکلات ایاب و ذهاب دریایی و هوایی شهروندان و پروژه‌های عمرانی جزیره را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *