اخبار داغ

انتقام خون حاج‌قاسم جزو برنامه‌های اصلی سپاه است

سردار سلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم که خون مطهر شهید سلیمانی بدون قصاص باقی بماند و انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی امشب در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه ما خیلی به سردار سلیمانی مدیون هستیم، اظهار داشت: […]

اشتراک گذاری
18 دی 1399
88 بازدید
کد مطلب : 17883

سردار سلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم که خون مطهر شهید سلیمانی بدون قصاص باقی بماند و انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی امشب در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه ما خیلی به سردار سلیمانی مدیون هستیم، اظهار داشت: همه ملت ایران، همه مسلمانان و همه تاریخ اسلام به سردار مدیون است.

وی با اشاره به اینکه استقلال، امنیت، آرامش و عزت ما همه متعلق به این شهداست، افزود: این‌ها همه میراث ماندگار سردار شهید سلیمانی و همه شهدایی است که در کنار سردار و با ایشان بودند و الان هم با هم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دلتنگی ما هم موضوع خیلی مهمی است، ادامه داد: حاج قاسم همیشه پیش ماست و ما همیشه پیش حاج قاسم هستیم و هیچ وقت این را فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم این خون مطهر و خون‌های مطهر خدای نکرده بدون قصاص باقی بماند، افزود: مهمتر از همه ادامه راه نورانی و تعقیب هدف‌های بزرگ حاج قاسم است.

سردار سلامی با بیان اینکه این‌ها نباید روی زمین ناقص باقی بماند، تصریح کرد: مهم پرچمی است که به اهتزار درآمده و اجازه نمی‌دهیم روی زمین بیافتد. همراهش هستیم، می‌رویم و این راه را ادامه می‌دهیم؛ مردم ما هم در این مسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خودش، تاثیراتش و میراثی که به جای گذاشته، همه این‌ها می‌ماند، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست و هر زمان که موقعیت حاصل شود، انجام می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *