اخبار داغ

نظارت میدانی از مهمترین رویکردهای مجلس است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز محمد باقر قالیباف صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور و نظارت‌های میدانی از اولویت‌های مجلس است. وی گفت: نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم در دستور کار مجلس است و این سومین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری است زیرا استان […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
87 بازدید
کد مطلب : 17625

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز محمد باقر قالیباف صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور و نظارت‌های میدانی از اولویت‌های مجلس است.

وی گفت: نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم در دستور کار مجلس است و این سومین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری است زیرا استان در شاخص‌های مختلف نسبت به بقیه استان‌ها برخوردار نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین سفر به استان را در اولویت گذاشته و امروز توفیق حضور در چهارمحال و بختیاری و کنار مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان را داریم.

وی تاکید کرد: در این سفر از مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری و حوزه صنعت بازدید می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است در این ۴۸ ساعت حضور در استان به جمع بندی خوبی در زمینه مسائل استان به ویژه در آستانه بودجه سال ۱۴۰۰ برسیم و بتوانیم تصمیمات خوبی را برای سال آینده در زمینه سیاست گذاری در تکمیل پروژه‌هایی که در برنامه است، داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *