اخبار داغ

شرکت محور ماشین دوار شرکت برگزیده وزارت نیرو در سال ۹۹ شد

جشنواره مجازی پژوهش و فناوری وزارت نیرو، با مشارکت وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق و شرکت‌های تابعه، همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، برق و انرژی آغاز به‌کار کرد. شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار  از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
205 بازدید
کد مطلب : 17689

جشنواره مجازی پژوهش و فناوری وزارت نیرو، با مشارکت وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق و شرکت‌های تابعه، همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، برق و انرژی آغاز به‌کار کرد.

شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار  از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در زمینه ساخت و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران وزارت نیرو  به عنوان شرکت برگزیده ملی انتخاب شد.

به گزارش دبیر خانه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو این شرکت‌ فناور با ارائه طرح پژوهشی با عنوان “طراحی و ساخت پمپ‌های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن‌ها درمقایسه با الکترو‌پمپ‌های مشابه” در بین تمامی شرکت های تابعه وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر کشور گردید و وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل این شرکت جناب آقای مهندس روح اله عزیزی تقدیر کرد .

 جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که با حضور وزیر نیرو در هفته سی و پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران آغاز به‌کار کرد، رویدادی برای اشتراک‌گذاری دانش‌های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش‌ها و مفاهیم نوآورانه به دست آمده توسط پژوهشگران و نهاد‌های مرتبط و توسعه فناوری‌های حوزه‌های آب و برق محسوب می‌شود.

این جشنواره در راستای اهداف و ماموریت‌های صنعت آب و برق در زیست بوم نوآوری این صنعت، همچنین مشارکت و همکاری صنایع و دانشگاه‌ها، چالش‌های پیش‌روی صنعت و تجارب پژوهشی در این زمینه برگزار شد.

رویداد‌های جانبی متعددی در این جشنواره از جمله برپایی غرفه ویژه شرکت های برتر، انتقال تجربیات عملیاتی در به‌کارگیری دستاورد‌های پژوهشی به‌صورت معرفی و برگزاری نشست، کریدور پژوهش و فناوری، چالش‌های بهره‌برداری صنعت آب و برق، تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع و همچنین در طول جشنواره پژوهش و فناوری ۶۶ کارگاه و ۲۰ نشست تخصصی به صورت مجازی برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید، جشنواره حاضر اولین تجربه در برگزاری یک جشنواره مجازی است و تلاش متولیان رویداد بر برگزاری با کیفیت جشنواره و ایجاد محیطی مناسب در فضای مجازی میان پژوهشگران و فناوران است.

همچنین جناب آقای مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان ، مدیر تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار در این جشنواره به عنوان پژوهشگر برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ انتخاب گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *