اخبار داغ

راه اندازی گروه جهادی همت در خوزستان

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه جهادی همت در گفتگو با خبر نگار ما گفت : پس از ثبت گروه جهادی همت در اطلس گروه های جهادی و بنا به ضرورت امر جهاد فی سبیل الله و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و هم فکری برخی از مسولین جهادی سپاه و رزمندگان هشت سال دفاع […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
94 بازدید
کد مطلب : 17789

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه جهادی همت در گفتگو با خبر نگار ما گفت : پس از ثبت گروه جهادی همت در اطلس گروه های جهادی و بنا به ضرورت امر جهاد فی سبیل الله و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و هم فکری برخی از مسولین جهادی سپاه و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نیروهای ارزشی و انقلابی این قرارگاه تاسیس شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تجهیز نیوز ؛ از اهواز ، وی در ادامه بیان داشت : در این گروه با طراحی چارت در تمام امور خیرخوانه همدوش نهادها ومردان جان بر کف سبز پوش سپاه و سایر گروه ها ی جهادی دیگر که به مردم نیازمند و مستضعف خدمت رسانی می کنند، خواهیم بود. ودر این راه عاشقانه و عارفانه لبیک گام های بلندی بر خواهیم داشت.
وی همچنین در ادامه با اظهار این مطلب که ما در کنار بحران های ناخواسته در کنار دستگاه ها برای خدمت به مردم خواهیم بود گفت:
مادر قرارگاه جهادی همت در تمام شهرستان ها گروه هایی را سازماندهی کرده ایم تا در تمام امور از جمله پزشکی. حقوقی و……… به مردم با پاهی قرارگاه جهادی خدمت رسانی را به مردم شروع کنند. فرمانده قرارگاه استانی همت در پایان بیان داشت:
امیدواریم مسولین استانی و شهرستانی در این را خیرخواهانه به ما کمک کنند تا خدمات بیشتری به جامعه هدف انجام پذیرد. لذا جا دارد از سرهنگ زبیدی فرامنده قرارگاه جهادی استان و سرهنگ میر عبدالرضا حاجتی هماهنگ کننده سپاه ولیعصر و نیز امید بن عباس جانشین قرارگاه جهادی همت خوزستان و مدیر کل بحران استانداری که ما رایاری در کنار ما بوده اند کمال تشکر را داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *