اخبار داغ

تعمیر اساسی خط لوله انتقال گاز به کارخانه ‌ان‌جی‌ال ۴۰۰

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از انجام تعمیرات اساسی خط لوله ۲۰ اینچ گاز کمکی غرب حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون تا کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان با اشاره به […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
114 بازدید
کد مطلب : 17639

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از انجام تعمیرات اساسی خط لوله ۲۰ اینچ گاز کمکی غرب حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون تا کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان با اشاره به انجام این پروژه در شرایط سخت محیطی، گفت: این خط لوله ۱۹ کیلومتری، حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون تا کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ است و روزانه حدود ۱۰ میلیون فوت مکعب گاز را انتقال می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط اضطراری از این خط لوله به‌عنوان جایگزین خط اصلی انتقال گاز مرحله نخست استفاده می‌شود، ادامه داد: حفظ ایمنی و سلامت فرآیندی آن همواره در دستور کار قرار دارد تا خللی در فرآیند پایدار تولید ایجاد نشود.

کاویان به اقدام‌های تعمیراتی انجام‌شده اشاره کرد و یادآور شد: خط تخلیه و عملیات توپک‌رانی را انجام دادیم و خاکبرداری، برشکاری و تعویض بیش از ۶۰ متر لوله در نقاط مختلف خط لوله نیز پایان یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *