اخبار داغ

بازید وزیر نیرو از غرفه شرکت محور ماشین دوار در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

آقای دکتر اردکانیان وزیر نیرو از شرکت فناور پارک علم و فناوری استان خوزستان درجشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو بازدید کردند.مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل این شرکت فناوری ساخت این محصول را در اختیار چند کشور محدود دنیا دانست و به دکتر اردکانیان در این خصوص گفت : این شرکت اکنون این ظرفیت […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
176 بازدید
کد مطلب : 17743

آقای دکتر اردکانیان وزیر نیرو از شرکت فناور پارک علم و فناوری استان خوزستان درجشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو بازدید کردند.
مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل این شرکت فناوری ساخت این محصول را در اختیار چند کشور محدود دنیا دانست و به دکتر اردکانیان در این خصوص گفت : این شرکت اکنون این ظرفیت را پیدا کرده است که این محصول پر کاربرد را به طور کامل در کشور طراحی، ساخت و بومی سازی کند .
آقای دکتر اردکانیان ضمن استقبال از این طرح پژوهشی ، از توسعه و بومی سازی این دانش در داخل کشور ابراز رضایت کردند و از زحمات و خدمات مدیران و کارکنان شرکت محور ماشین دوار و محصولات جدید این شرکت، تمجید کردند.


شایان ذکر است که شرکت محور ماشین دوار با همکاری شرکت آب و فاضلاب اهواز در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو  با ارائه طرح پژوهشی با عنوان «طراحی و ساخت پمپ‌های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن‌ها درمقایسه با الکترو‌پمپ‌های مشابه» به عنوان شرکت برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ انتخاب گردید و دکتر اردکانیان با اهدای لوح تقدیر از مدیر عامل این شرکت جناب آقای مهندس روح اله عزیزی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در این جشنواره جناب آقای دکتر سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر تحقیق و توسعه این شرکت به عنوان برترین پژوهشگر وزارت نیرو در سال ۹۹ انتخاب گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *