اخبار داغ

انتخاب شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان شرکت برتر پژوهشی وزارت نیرو

شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار  از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در زمینه ساخت و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران وزارت نیرو  به عنوان شرکت برگزیده ملی انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان به نقل از […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
183 بازدید
کد مطلب : 17772

شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار  از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در زمینه ساخت و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران وزارت نیرو  به عنوان شرکت برگزیده ملی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان به نقل از دبیر خانه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، در این جشنواره که در روز سه شنبه مورخ ۱۶ دیماه ۹۹ برگزار شد،  شرکت‌ فنی و مهندسی محور ماشین دوار از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان با همکاری شرکت آب و فاضلاب اهواز با ارائه طرح پژوهشی با عنوان “طراحی و ساخت پمپ‌های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن‌ها درمقایسه با الکترو‌پمپ‌های مشابه” در بین تمامی شرکت های تابعه وزارت نیرو موفق به کسب رتبه شرکت برگزیده ملی گردید و در طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر توسط دکتر رضا اردکانیان وزیر محترم نیرو، از مدیر عامل این شرکت جناب آقای مهندس روح اله عزیزی تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره همچنین از جناب آقای مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان ، مدیر تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار به عنوان پژوهشگر برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ تقدیر شد .

 جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در هفته سی و پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در راستای اهداف و ماموریت‌های صنعت آب و برق در زیست بوم نوآوری این صنعت، همچنین مشارکت و همکاری صنایع و دانشگاه‌ها، چالش‌های پیش‌روی صنعت و تجارب پژوهشی در این زمینه با حضور وزیر محترم نیرو آغاز به‌کار کرد. این رویداد به منظور اشتراک‌گذاری دانش‌های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش‌ها و مفاهیم نوآورانه بدست آمده توسط پژوهشگران و نهاد‌های مرتبط و توسعه فناوری‌های حوزه‌های آب و برق  برگزار شده است.


در این جشنواره رویداد‌های جانبی متعددی از جمله برپایی غرفه ویژه شرکت های برتر، انتقال تجربیات عملیاتی در به‌کارگیری دستاورد‌های پژوهشی به‌صورت معرفی و برگزاری نشست، کریدور پژوهش و فناوری، چالش‌های بهره‌برداری صنعت آب و برق، تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع و همچنین در طول جشنواره پژوهش و فناوری ۶۶ کارگاه و ۲۰ نشست تخصصی به صورت مجازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *