اخبار داغ

کاهش آلایندگی پارس جنوبی، اولویت بخش انرژی مجلس است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تدوین برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بهبود وضع مشعل‌سوزی و بهینه‌سازی مشعل‌ها در منطقه پارس جنوبی خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدی، در نشست بررسی برنامه‌های کاهش سوزاندن گازهای ارسالی به مشعل‌ در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی که با […]

اشتراک گذاری
17 دی 1399
186 بازدید
کد مطلب : 17655

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تدوین برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بهبود وضع مشعل‌سوزی و بهینه‌سازی مشعل‌ها در منطقه پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدی، در نشست بررسی برنامه‌های کاهش سوزاندن گازهای ارسالی به مشعل‌ در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیرعامل این مجموعه برگزار شد، گفت: امیدوارم با نظارت و پیگیری، تا سال ۱۴۰۱ شاهد به حداقل رساندن و بهینه‌سازی آلایندگی ناشی از سوختن گاز مشعل‌ها در منطقه عسلویه و کنگان باشیم.

وی افزود: اولویت‌های بخش انرژی در مجلس تدوین شده که یکی از آنها مهار گازهای ارسالی به مشعل‌ها و بهینه‌سازی سوختن گاز در آنهاست.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلوگیری از هدررفت ثروت ملی، حفاظت محیط زیست منطقه پارس جنوبی و برطرف کردن آلاینده‌ها از دستاوردهای طرح بازیافت و مصرف گازهای ارسالی به مشعل‌های پارس جنوبی خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست گفت: پروژه‌های کاهش سوزاندن گازهای ارسال به مشعل در سه بخش یک‌ساله، ۳ ساله و ۶ ساله در نظر گرفته شده است که امیدوارم به بهترین نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *