اخبار داغ

حرکت عجیب محمود فکری در رختکن گل گهر!

اگر به ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آمده باشید، می دانید که رختکن های بزرگ و خوش ساخت این ورزشگاه در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه دو رختکن میزبان و میهمان در ورزشگاه امام علی (ع) در وسط راهروی ورودی ورزشگاه جانمایی شده و […]

اشتراک گذاری
14 دی 1399
114 بازدید
کد مطلب : 17435

اگر به ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آمده باشید، می دانید که رختکن های بزرگ و خوش ساخت این ورزشگاه در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه دو رختکن میزبان و میهمان در ورزشگاه امام علی (ع) در وسط راهروی ورودی ورزشگاه جانمایی شده و وقتی اتوبوس تیم ها به سمت در ورودی ورزشگاه می آید، بازیکنان با چند قدم به رختکن خود خواهند رسید. تیم میهمان در سمت راست و تیم میزبان در سمت چپ رختکن حضور دارند و این رختکنی شیک و مدرن است که امکانات لازم برای پذیرایی از یک تیم فوتبال را دارد.


اما در راهروی منتهی به زمین سبز ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان اقدام بی سابقه ای را تجربه کرد چرا که آبی های سیرجانی میزبان تیم فوتبال استقلال بودند که با خیلی از ستارگانش به این شهر کویری و ثروتمند آمده بود. 


از کیفیت بازی و نتیجه ثبت شده اطلاع دارید. همچنین از آنچه که بین نیمکت های دو تیم گذشت و جدال ۹۰ دقیقه ای امیر قلعه نویی و محمود فکری که شاخص ترین کاپیتان در دوره مربیگری امیر محسوب می شود. بازیکنی که هرگز وفاداری خود را نسبت به سرمربی سابقش پنهان نکرده و به همین دلیل جای خاصی در دل قلعه نویی دارد که البته نفرات زیادی از تیم های او در لیگ برتر در حال سرمربیگری هستند.


اما اتفاق جالبی که در ورزشگاه سیرجان رخ داد مربوط به پایان مسابقه است. در شرایطی که گل گهر با حداکثر فشار به دنبال گل تساوی بود، داور در پایان وقت های اضافی با یک سوت کش دار پایان بازی را اعلام کرد تا سفیدپوشان استقلال در میدان، این برد مهم را جشن بگیرند. بردی که به منزله صدرنشینی آنها در لیگ و یک نفس راحت برای کاهش انتقادات بود.


اما پس از آنکه بازیکنان بابت سیو لحظات آخر رشید مظاهری به وی تبریک گفتند و در حالیکه تنش کوچکی در میانه میدان بروز کرده بود، بازیکنان استقلال پس از جمع شدن در نیمکت، اقدام به پایکوبی کردند. آنها پیروزی مهمی به دست آورده بودند و این جشن کاملا طبیعی به نظر می رسید.


با این حال، محمود فکری مربی استقلال ناگهان با لحنی نسبتا تند بازیکنانش را به سکوت دعوت کرد و گفت اینکه فاصله بین دو رختکن کم است و سر و صدای رختکن استقلال به رختکن مقابل منتقل می شود، این کار جوانمردانه نیست و بهتر است شادی و دست افشانی به زمان دیگری موکول شود. ضمن اینکه برد استقلال در شرایطی که امسال به دنبال قهرمانی است، فعلا آنقدرها هم جای شادی ندارد و بازیکنان نباید با موفقیت های اینچنینی قانع بشوند. 


نکته جالب اینکه فکری از بازیکنان خواست که نمک به زخم حریف نپاشند و بزرگوارانه تر با این پیروزی برخورد کنند. نکته ای که در مصاحبه بعد از بازی او و در تمجید از امیر قلعه نویی به چشم آمد و البته سرمربی گل گهر نیز در پاسخ تعریف و تمجید محکمی از فکری و کادرش کرد و آنها را استقلالی های اصیل و واقعی نام گذاشت.


سرمربی استقلال امروز در شرایطی وارد کنفرانس مطبوعاتی می شود که باید به سوالات خبرنگاران در مورد محرومیت میلیچ مدافع چپ پای کروات خود پاسخ بدهد. صد البته ناگفته پیداست که فکری، یک رژیم فکری و انضباطی خاص را در جمع آبی ها پیگیری می کند و قصد دارد در درجه اول بی انضباطی را در این باشگاه ریشه کن کند. این از داد و فریاد او بر سر محمد دانشگر بعد از دریافت کارت زرد به دلیل جر و بحث با داور در نیمه اول بازی با گل گهر، کاملا مشخص بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *