اخبار داغ

مدیر حوزه های علمیه خواهران ارتحال آیت الله مصبح یزدی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی ارحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را تسلت گفت.  به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی ارحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را تسلت گفت […]

اشتراک گذاری
13 دی 1399
133 بازدید
کد مطلب : 17259

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی ارحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را تسلت گفت.

 به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی ارحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را تسلت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت اندیشمند بزرگ جهان اسلام استاد کامل ،علامه مجاهد و انقلابی فیلسوف گرانمایه و مفسر گرانقدر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) غمبار و موجب تالم و تاثر فراوان شد.
این متفکر برجسته که از پیشگامان نهضت اسلامی و از یاران وفادار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی بود، پرورش یافته محضر بزرگانی همچون حضرت امام خمینی ، علامه طباطبایی و آیت الله العظمی بهجت رحمهم الله بود. بحق میتوان آن مرحوم را مرزبان اندیشه های ناب اسلامی و ولایی دانست که با همه ی وجود در فراز و فرود ها و فتنه ها از اصل ولایت فقیه شجاعانه و عمار صفت دفاع می کرد.
پارسایی و تقوا در کتار فقاهت و اجتهاد در اصول و فلسفه و مطالعات عمیق در حوزه علوم انسانی در کنارنبوغ و  نوآوری‌ها و اندیشه‌های مبتکرانه از ایشان شخصیتی جامع و اثر گذار درطراحی نظامات آموزشی و پژوهشی ، مقابله با تفکرات الحادی  و انحرافات فرهنگی ساخت. اصراراین استاد اخلاق مدار بر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم  ، تلاش برای  تحول اسلامی در علوم انسانی،اهتمام به  پیوند حوزه و دانشگاه،  بینش‌ بالای سیاسی‌  ازویژگی های این عالم فرزانه بود. اخلاص به  انقلاب اسلامی و رهبری نظام و شجاعت در میدان علم و عمل تصویری روشن‌ و واقعی‌ از ابعاد مختلف‌ شخصیت‌ این‌ اندیشمند بزرگ است. افزون بر آثار و نوشتار نور افشان ایشان، خیل عظیم شاگردان و دست پروردگان گواه بر کارنامه فاخر و ارزشمند وی است
هنوز صدای گرم و دلنشین ایشان در درس های اخلاق عارفانه و سلوک زاهدانه در گوش طلاب جوان طنین انداز است
حوزه های علمیه خواهران رحلت این عالم عارف پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم به خصوص آقازادگان محترم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.
عبد الکریم بهجت پور
مدیر حوزه های علمیه خواهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *