اخبار داغ

جشنواره پژوهش وفناوری وزارت نیرو به صورت مجازی برگزار می‌گردد

با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، در دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌گردد. در این جشنواره مطابق روال سال‌های گذشته، شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه آب، برق و انرژی به ارائه محصولات فناورانه، تجهیزات […]

اشتراک گذاری
12 دی 1399
60 بازدید
کد مطلب : 17145

با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، در دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

در این جشنواره مطابق روال سال‌های گذشته، شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه آب، برق و انرژی به ارائه محصولات فناورانه، تجهیزات ودستاوردهای پژوهشی خود خواهند پرداخت.
این جشنواره به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش و با هدف کاربست نتایج تحقیقات در صنعت و فراهم نمودن زمینه‌های تولید محصولات فناورانه در صنعت آب، برق و انرژی، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و محصولات فناورانه، انتقال تجارب در حوزه پژوهش و فناوری، توسط پژوهشگاه نیرو در دی ماه سال جاری برگزار می‌گردد.
برگزاری نشست انتقال تجربیات عملیاتی بکارگیری دستاوردهای پژوهشی، رو‌نمایی از پروژه‌های پویش الف و ب در هفته پژوهش و فناوری به صورت پخش زنده، برگزاری نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه، برقراری کریدور پژوهش و فناوری، بررسی چالش‌های بهره برداری صنعت آب و برق، راه اندازی تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع، برگزاری مجموعه‌ای از نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی بصورت آنلاین، از جمله رویدادهای مهم این جشنواره مجازی می‌باشد.
از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌های علاقمند به ارائه محصولات فناورانه، دعوت می‌گردد از طریق آدرس الکترونیکی http://NirooRTFair.nri.ac.ir در این جشنواره ثبت نام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *