اخبار داغ

بازگشت به تولید حداکثری اولویت اصلی نفت و گاز آغاجاری است

سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح اولویت‌های کاری خود، فع موانع و تنگناهای موجود برای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی این شرکت برشمرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محسن دهانزاده در نخستین نشست خود با مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت […]

اشتراک گذاری
11 دی 1399
62 بازدید
کد مطلب : 17045

سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح اولویت‌های کاری خود، فع موانع و تنگناهای موجود برای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی این شرکت برشمرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محسن دهانزاده در نخستین نشست خود با مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری رفع موانع و تنگناهای موجود برای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی برشمرد و گفت: همه همکاران در همه سطوح عملیاتی، فنی و خدماتی باید آمادگی‌های لازم برای تحقق این موضوع مهم را داشته باشند.

وی اهتمام ویژه به مسائل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان دانست و افزود: شناسایی و ارزیابی خطرها برای کاهش حوادث و اتفاق‌های احتمالی باید مدنظر همکاران قرار گیرد زیرا ما همیشه باید یک گام جلوتر از مشکلات و چالش‌های احتمالی باشیم.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به نقش مهم منابع انسانی تصریح کرد: توجه به سرمایه انسانی و بهره‌گیری از توانمندی نیروها و حرکت به سمت توانمندسازی سرمایه انسانی با استفاده از آموزش‌های تخصصی می‌تواند در رسیدن به اهداف شرکت بسیار مؤثر باشد.

دهانزاده هوشمندی، درایت و تلاش صادقانه را یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت دانست و گفت: شرکت آغاجاری با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌عنوان شاهرگ حیاتی تولید نفت و گاز در میان شرکت‌های تابع مناطق نفت‌خیز جنوب شناخته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع تجهیزات تأسیسات فرآیندی و تولیدی و گستردگی، شرکت نفت و گاز آغاجاری یک دانشگاه به تمام معناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *