اخبار داغ

برگزاری محافل قرآنی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش، محافل انس با قرآن کریم در ایران اسلامی و در محور مقاومت برگزار می‌شود. این محافل که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز ایرانی و غیرایرانی و با حضور جامعه قرآنی […]

اشتراک گذاری
10 دی 1399
46 بازدید
کد مطلب : 16903

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش، محافل انس با قرآن کریم در ایران اسلامی و در محور مقاومت برگزار می‌شود.

این محافل که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز ایرانی و غیرایرانی و با حضور جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود، از روز سه شنبه ۹ دی الی دوشنبه ۱۵ دی، حدود ساعت ۱۸:۲۰ برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

آغاز این مراسم در مجتمع امام خمینی (رحمت الله علیه) و حسینیه الزهرا سلام الله علیها خواهد بود و از روز چهارشنبه الی جمعه ۱۲ دی محفل انس با قرآن در حرم مطهر امام هشتم علیه السلام از مشهد مقدس برگزار می‌شود.

روز شنبه ۱۳ دی محافل انس با قرآن به طور همزمان در چهار کشور محور مقاومت اعم از ایران، عراق، سوریه و لبنان برپا می‌شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ دی نیز در حرم ثامن‌الحجج علیه السلام محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *