اخبار داغ

رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی بودجه مثبت است

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه واقعی بودن درآمدها و عدم تحمیل فشار بر مردم باید به‌طور دقیق در منابع جدید درآمدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی بودجه مثبت است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، نهم دی‌ماه) در […]

اشتراک گذاری
09 دی 1399
69 بازدید
کد مطلب : 16851

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه واقعی بودن درآمدها و عدم تحمیل فشار بر مردم باید به‌طور دقیق در منابع جدید درآمدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی بودجه مثبت است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، نهم دی‌ماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری در خصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، دولت اصلاحیه لازم را درباره درآمد بودجه پیشنهادی ارائه و هم‌زمان حداکثر صرفه‌جویی در مصارف را اعمال خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری افزود: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی در بودجه که بر اقتصاد کشور آثار تورمی نداشته باشد، مثبت است، اما باید دو ملاک واقعی بودن درآمدها و تحمیل نشدن فشار بر مردم به‌طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *