اخبار داغ

پذیرش و چاپ فوری مقاله

یکی از خدمات اساسی مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات این مرکز می‌باشد. با توجه به اینکه گرفتن پذیرش از مجلات معتبر و چاپ مقاله در آن‌ها یک فرایند بسیار پیچیده و طولانی است، بسیاری از پژوهشگران با وجود […]

اشتراک گذاری
06 دی 1399
51 بازدید
کد مطلب : 16457

یکی از خدمات اساسی مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات این مرکز می‌باشد. با توجه به اینکه گرفتن پذیرش از مجلات معتبر و چاپ مقاله در آن‌ها یک فرایند بسیار پیچیده و طولانی است، بسیاری از پژوهشگران با وجود اینکه دارای مقالات بسیار قوی هستند در چاپ آن‌ها به مشکل برمی‌خوردند.

مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد آمادگی دارد تا ضمن بررسی عنوان و چکیده مقالات ارسالی پژوهشگران، مجلات خود بهترین نشریه را به این عزیزان پیشنهاد دهد و فرایند گرفتن پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشریات تخصصی این مرکز میتوانید با شماره تماس ۰۹۳۶۱۵۷۸۲۱۰ تماس حاصل نموده و یا به لینک زیر مراجعه فرمایید :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *