اخبار داغ

طرح نفت برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بوشهر و هرمزگان

بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز شهرهای مجاور پارس‌جنوبی به‌منظور آمادگی برای حضور در کنکور سال ۱۴۰۰ در طرح تقویت بنیه علمی شرکت می‌کنند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نشست هماهنگی برگزاری هفتمین دوره از طرح نخبه‌پروری که از مجموعه طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان است، با حضور رؤسای آموزش […]

اشتراک گذاری
06 دی 1399
90 بازدید
کد مطلب : 16370

بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز شهرهای مجاور پارس‌جنوبی به‌منظور آمادگی برای حضور در کنکور سال ۱۴۰۰ در طرح تقویت بنیه علمی شرکت می‌کنند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نشست هماهنگی برگزاری هفتمین دوره از طرح نخبه‌پروری که از مجموعه طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان است، با حضور رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌های عسلویه، پارسیان، لامرد و کارشناسان و رؤسای سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

این طرح امسال با حضور ۳۵۰ دانش‌آموز از چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر(عسلویه، کنگان، دیر و جم) و ۲۰۰ دانش‌آموز از شهرستان‌های مجاور تأسیسات پارس‌جنوبی (مهر و لامرد در استان فارس، پارسیان در استان هرمزگان) برگزار می‌شود.

لازمه حضور دانش‌آموزان در این طرح، کسب معدل ۱۷ برای رشته‌های علوم تجربی و معدل ۱۵ برای رشته ریاضی و فیزیک در پایه یازدهم تحصیلی با تأکید بر اولویت دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌سرپرست است.

طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان (طرح نخبه‌پروری) برای هفتمین سال است که در شهرستان‌های مجاور پارس جنوبی اجرا می‌شود و از طرح‌های مورد تأکید وزارت نفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *