اخبار داغ

حمایت منطقه ویژه از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در بوشهر

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای همکاری با متولیان تولید علم و دانش، از از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر حمایت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خشایار پورمحمدشاهینی، رئیس پژوهش و فناوری این سازمان گفت: به‌منظور بهبود فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و […]

اشتراک گذاری
06 دی 1399
120 بازدید
کد مطلب : 16432

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای همکاری با متولیان تولید علم و دانش، از از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خشایار پورمحمدشاهینی، رئیس پژوهش و فناوری این سازمان گفت: به‌منظور بهبود فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با رعایت قوانین و مقررات وزارت نفت، سازمان منطقه ویژه پارس اقدام به حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر می‌کند.

وی افزود: محورهای حمایت از پروژه‌های دانشجویان در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، سرمایه‌گذاری، مدیریت و منابع انسانی، آمایش سرزمین، آثار متقابل جامعه و صنعت و آثار تحریم‌ها بر مناطق ویژه اقتصادی خواهد بود.

رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان بوشهر درخواست کرد مراتب را به اطلاع دانشکده‌ها، واحدها و مجموعه‌های زیردست و اعضای هیئت علمی خود برسانند.

نمودار اجرایی و چگونگی حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در درگاه اینترنتی سازمان منطقه ویژه پارس به نشانی www.pseez.ir زیر پورتال پژوهش و فناوری قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *