اخبار داغ

آموزش مجازی

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیک، امروزه به سرعت در حال گسترش بوده و به زودی بیشتر سیستم های آموزش حضوری، جای خود را به سیستم آموزش مجازی خواهند داد. دلایل بسیاری وجود دارد که قطعیت این موضوع را نشان می دهند: هزینه بالای آموزش به شیوه سنتی (آموزش حضوری) در مقایسه با آموزش مجازی اتلاف […]

اشتراک گذاری
06 دی 1399
150 بازدید
کد مطلب : 16462

آموزش مجازی یا آموزش الکترونیک، امروزه به سرعت در حال گسترش بوده و به زودی بیشتر سیستم های آموزش حضوری، جای خود را به سیستم آموزش مجازی خواهند داد. دلایل بسیاری وجود دارد که قطعیت این موضوع را نشان می دهند:

  • هزینه بالای آموزش به شیوه سنتی (آموزش حضوری) در مقایسه با آموزش مجازی
  • اتلاف بالای انرژی و زمان در شیوه آموزش سنتی
  • دشواری نظارت بر فرآیند آموزش در شیوه آموزش سنتی در مقایسه با آموزش مجازی
  • محدودیت زمانی و مکانی، جهت بهره مندی از خدمات آموزشی در سیستم سنتی
  • محدودیت ارتباط دانشجو با سیستم آموزشی به محض خروج از کلاس در سیستم آموزش سنتی

آموزش آنلاین یکی از شیوه های آموزش مجازی است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در عصر حاضر، اغلب فعالیت های سنتی تغییر ماهیت داده و به شیوه آنلاین انجام می شوند، قضیه آموزش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اغلب فعالیت های آموزشی امروزه به صورت آنلاین صورت می گیرد.

مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد افتخار دارد به عنوان بزرگترین برگزار کننده دوره های آموزشی در استان خوزستان با بیش از یه دهه فعالیت در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارفرمایان علاوه بر بستر سازی در فضای وب فضای مناسبی را جهت برگزاری همایش ها سمینار ها و گردهمایی های علمی و تخصصی در این حوزه ایجاد نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۶۱۵۷۸۲۱۰ تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *