اخبار داغ

اگر دیر بجنبیم، دوباره ملت‌ها را به جان هم خواهند انداخت

جنگ، جنگ شناخت‌ها و باورهاست و مهمترین سلاحش هم رسانه و ساخت و تولید روایتها، که متأسفانه ما به آن بی‌توجه هستیم و اصلا تخصصی در این زمینه نداریم. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام داود صالحی با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش نوشته است: در یک شرکت خصوصی که هیچ ربطی […]

اشتراک گذاری
05 دی 1399
115 بازدید
کد مطلب : 16227

جنگ، جنگ شناخت‌ها و باورهاست و مهمترین سلاحش هم رسانه و ساخت و تولید روایتها، که متأسفانه ما به آن بی‌توجه هستیم و اصلا تخصصی در این زمینه نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام داود صالحی با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

در یک شرکت خصوصی که هیچ ربطی به حکومت ایران و عراق ندارد در بغداد کار می‌کند، خریدهای بازار را برای شرکت او انجام می‌دهد، می‌گفت روزی رفتم بازار چیزی بخرم که قیمتش چهارصد و ده دلار بود و ما سر ده دلار داشتیم چانه می‌زدیم که گوشی من زنگ خورد و تصویری از رهبری انقلاب را که تصویر زمینه گوشی من بود روشن شد و تصویر مشخص شد.

طرف سؤال کرد که سید القائد را خیلی دوست داری؟ گفتم: بله دوست دارم که عکسش را در بک‌گراند گوشیم گذاشتم و همین شد که قسم خورد دیگه از تو پول نمی‌گیرم و من فکر کردم ده دلاری که داشتیم چانه می‌زدیم را نمی‌گیرد، ولی او کل چهارصد و ده دلار را هرچه اصرار کردم نگرفت.

غول رسانه‌ای دشمن، تمام تلاشش را گذاشته است بر اینکه دو ملت را برای همدیگر غول شاخدار نشان بدهد حال اینکه واقعیت کف میدان چیز دیگریست. جنگ، جنگ شناخت‌ها و باورهاست و مهمترین سلاحش هم رسانه و ساخت و تولید روایتها، که متأسفانه ما به آن بی‌توجه هستیم و اصلا تخصصی در این زمینه نداریم.

اگر دیر بجنبیم صدام دیگری در عراق و عراقها خواهند ساخت و دوباره ملت‌ها را به جان هم خواهند انداخت و منابع‌مان را غارت خواهند کرد. باید از فرصت‌ها خیلی خوب استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *