اخبار داغ

شورای اقامه نمازِ اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تقدیر شد

با اعلام ستاد اقامه نماز کشور، رتبه شایسته تقدیر به شورای اقامه نمازِ اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تعلق گرفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: همواره فریضه نماز و حفظ شأن و جایگاه آن برای ما مهم بوده و در اداره کل نیز […]

اشتراک گذاری
04 دی 1399
141 بازدید
کد مطلب : 16198

با اعلام ستاد اقامه نماز کشور، رتبه شایسته تقدیر به شورای اقامه نمازِ اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه،مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: همواره فریضه نماز و حفظ شأن و جایگاه آن برای ما مهم بوده و در اداره کل نیز با وجود همکاران متدین و انقلابی، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با استقبال خاصی روبرو می شود .

مهدی ریاضی در ادامه افزود: نماز یکی از دلایل رسیدن به آرامش است و در همین راستا علاوه بر اهمیت شرکت در نماز جماعت برای کارکنان، ترویج فرهنگ نماز در میان خانواده های همکاران را نیز در دستور کار قرار داده ایم. 

 وی همچنین خاطر نشان کرد: همواره پروردگار را شاکریم که لطفش را شامل حالمان نمود و این اداره کل را در میان ادارات کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور و با اعلام ستاد اقامه نماز کشور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر نمود .

مهدی ریاضی تصریح کرد: در ادامه راه با انگیزه بالاتر و با همت بیشتر در جهت خدمت به نماز و اسلام قدم خواهیم برداشت .

 شایان ذکر است: جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و ریاست سازمان تعزیرات حکومتی، با ارسال لوح تقدیر، از زحمات مدیرکل و همچنین دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *