اخبار داغ

زمان بازگشایی مدارس

حاجی میرزایی: زمان دقیق بازگشایی مدارس معلوم نیست/ موضع اصولی ما موافق بازگشایی است وزیر آموزش و پرورش:موضع اصولی ما موافق بازگشایی است به جهت اینکه دوری دانش آموزان از مدرسه ممکن است هم عواطف آموزشی آن‌ها را کاهش دهد و هم ممکن است به کیفیت آموزشی آسیب برساند.روش آموزش حضوری را بر هر روش […]

اشتراک گذاری
04 دی 1399
159 بازدید
کد مطلب : 16180

حاجی میرزایی: زمان دقیق بازگشایی مدارس معلوم نیست/ موضع اصولی ما موافق بازگشایی است

وزیر آموزش و پرورش:
موضع اصولی ما موافق بازگشایی است به جهت اینکه دوری دانش آموزان از مدرسه ممکن است هم عواطف آموزشی آن‌ها را کاهش دهد و هم ممکن است به کیفیت آموزشی آسیب برساند.
روش آموزش حضوری را بر هر روش دیگری ترجیح می‌دهیم، چون تنها کارکرد آموزش و پرورش، آموزش نیست بلکه تربیت و پرورش است که بخشی از آن محصول ارتباطات و تعاملاتی است که دانش‌آموزان با هم دارند، اما این خواسته ما با محدودیت‌هایی روبرو است.
به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که به ما اجازه دهند در مناطقی که مشکلی ندارند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی را انجام دهیم و این موضوع را ستاد ملی کرونا برای بررسی به کمیته اجتماعی داده است تا ظرف دو هفته بررسی شود.
البته ممکن است که نظر این کمیسیون منفی باشد یا ستاد نپذیرد بنابراین الان نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که در چه تاریخی بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

منبع: اردبیل آز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *