اخبار داغ

کاهش ۳۴ درصدی وقوع جرایم مهم در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ، رئیس کل دادگستری زنجان بیان داشتند : اهتمام دستگاه قضایی به تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه و کاهش ورودی و کاهش آمار ورودی زندان‌ها مورد تاکید دادگستری استان است. وی اظهار کرد: با الکترونیکی شدن پرونده‌ها مسیر دادرسی […]

اشتراک گذاری
03 دی 1399
122 بازدید
کد مطلب : 15997

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ، رئیس کل دادگستری زنجان بیان داشتند : اهتمام دستگاه قضایی به تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه و کاهش ورودی و کاهش آمار ورودی زندان‌ها مورد تاکید دادگستری استان است.

وی اظهار کرد: با الکترونیکی شدن پرونده‌ها مسیر دادرسی سریع‌تر و راحت تر شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، از کاهش ۳۴ درصدی جرایم مهم در استان زنجان طی سال جاری خبر داد و گفت: ورودی زندانیان هم در استان بیش از ۲۵ درصد کاهش دارد.

نیار کی تاکید کرد: پنج شعبه از شعبات دادگاهی استان به دادرسی الکترونیکی تبدیل شده و در این شعبات کاغذ وجود ندارد و تمام رسیدگی‌ها الکترونیکی است.

وی بر لزوم توسعه شعبه‌های الکترونیکی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: با الکترونیکی شدن دادرسی‌ها در هزینه‌ها و نیروها صرفه جویی شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: یکی دیگر از دادرسی‌ها از طریق ویدئو کنفرانس است و دیگر نیازی به حضور زندانی نیست و تصویری رسیدگی می‌شود و آبروی زندانی هم حفظ می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *