اخبار داغ

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی از انحلال بیست و سومین پارلمان این رژیم و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با پایان یافتن مهلت قانونی تصویب بودجه عمومی و با توجه به عدم تصویب لایحه تعویق تصویب بودجه و فروپاشی ائتلاف […]

اشتراک گذاری
03 دی 1399
161 بازدید
کد مطلب : 16026

رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی از انحلال بیست و سومین پارلمان این رژیم و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با پایان یافتن مهلت قانونی تصویب بودجه عمومی و با توجه به عدم تصویب لایحه تعویق تصویب بودجه و فروپاشی ائتلاف حاکم، بامداد امروز (چهارشنبه) خود به خود منحل شد.

به گزارش کانال کنست، «یاریو لوین» رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی رسماً از انحلال پارلمان و قصد برگزاری بیست و چهارمین انتخابات پارلمانی این رژیم در ۲۳ مارس ۲۰۲۱ خبر داد.

قرار است دور بعدی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که چهارمین دوره آن در کمتر از دو سال گذشته خواهد بود، در ۲۳ مارس ۲۰۲۱ صورت بگیرد و بدین ترتیب دولت ائتلافی متشکل از دو حزب «لیکود» (به ریاست نتانیاهو) و «آبی و سفید» (به ریاست بنی گانتس) تنها حدود ۷ ماه دوام داشته است.

انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی پس از رسیدن احزاب سیاسی به بن بست در خصوص مسائل مربوط به انتصابات در وزارت دادگستری، مناصب حساس و زمان چرخش نخست وزیر طبق توافق حاصله بین بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *