اخبار داغ

دولت و مجلس درباره بخش‌های مختلف بودجه ۱۴۰۰ تبادل‌نظر می‌کنند

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: روز شنبه (ششم دی‌ماه) رئیس سازمان برنامه بودجه، وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره بخش‌های مختلف بودجه تبادل‌نظر می‌کنند. به گزارش تجهیز نیوز ، محمود واعظی، امروز (چهارشنبه، سوم دی‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره لایحه بودجه و نشست […]

اشتراک گذاری
03 دی 1399
49 بازدید
کد مطلب : 16076

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: روز شنبه (ششم دی‌ماه) رئیس سازمان برنامه بودجه، وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره بخش‌های مختلف بودجه تبادل‌نظر می‌کنند.

به گزارش تجهیز نیوز ، محمود واعظی، امروز (چهارشنبه، سوم دی‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره لایحه بودجه و نشست روز گذشته مجلس و دولت گفت: نشست خوبی داشتیم. رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق و دوستانی که از مجلس حضور داشتند پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را عنوان و از طرف دولت هم رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیران دیگر دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه شرایط حاکم بر نشست، شرایط تعامل و همکاری بود، افزود: قرار رؤسای جمهوری و مجلس بر این شد که سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق در ارتباط با بودجه بیشتر با هم تبادل نظر کنند و قرار است روز شنبه (ششم دی‌ماه) رئیس سازمان برنامه بودجه، وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و دیگران بروند و درباره بخش‌های مختلف بودجه تبادل نظر داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بنای دولت همکاری است، اما تغییرات تا جایی می‌تواند به‌وجود بیاید که شاکله بودجه‌ای که در ۹، ۱۰ ماه گذشته روی آن کار و در زمان مقرر هم تقدیم مجلس شده به هم نخورد. ما از هرگونه نظرات تکمیلی و اصلاحی که  هم در ارتباط با صرفه‌جویی در بودجه و هم درآمدزایی به ما کمک کند استقبال می‌کنیم.

واعظی عنوان کرد: پرسش از وزرا، تحقیق و تفحص و استیضاح حق مجلس است، رئیس‌جمهوری هم در صحبتی که در ارتباط با حقوق شهروندی و حقوق اساسی داشتند این موضوع را مطرح کردند، اما کار وزیران و نظارت بر کار روزمره آنها از سیاست‌هایی است که رئیس‌جمهوری مشخص می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *