اخبار داغ

گاز به مجتمع فولاد بوتیا ایرانیان می‌رسد

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از تمکیل عملیات اتصال خط ۳۰ اینچ مجتمع فولاد بوتیا ایرانیان به خط ۲۰ اینچ دوم کرمان با بهره‌گیری از توان تخصصی و بهینه از ظرفیت خطوط تغذیه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو هدف از اجرای […]

اشتراک گذاری
02 دی 1399
168 بازدید
کد مطلب : 15927

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از تمکیل عملیات اتصال خط ۳۰ اینچ مجتمع فولاد بوتیا ایرانیان به خط ۲۰ اینچ دوم کرمان با بهره‌گیری از توان تخصصی و بهینه از ظرفیت خطوط تغذیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو هدف از اجرای این عملیات را انتقال گاز به مجتمع فولاد بوتیا ایرانیان دانست و گفت: هم‌اکنون با توجه به عملیاتی شدن صنایع فولاد بوتیا، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تأمین خوراک آنها اولویت این منطقه است.

وی با اشاره به همکاری منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در این پروژه، افزود: پیش از تزریق گاز، عملیات انشعاب گرم (هات‌تب) این انشعاب با همکاری گروه انشعاب گرم منطقه ۳ عملیات انتقال گاز ایران انجام شد.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با اشاره به به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز به مصارف صنعتی و خانگی، تصریح کرد باید با بهره‌گیری از این سوخت پاک که خوراک اصلی صنایع است، مانع استفاده از سوخت‌های جایگزین شد که سبب آلودگی و آسیب به محیط زیست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *