اخبار داغ

مشارکت خانواده‌های خرمشهری برای دریافت مکمل ویتامین کم است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز هنگامه پروین شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهر خرمشهر، اظهار کرد: مکمل یار ویتامینA ، طرحی ملی است و باعث بالا بردن سطح ایمنی کودکان و در نتیجه باعث کاهش میزان مرگ‌ومیر و بستری ناشی از کرونا می‌شود. سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر میزان استقبال خانواده‌های خرمشهری […]

اشتراک گذاری
02 دی 1399
46 بازدید
کد مطلب : 15800

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز هنگامه پروین شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهر خرمشهر، اظهار کرد: مکمل یار ویتامینA ، طرحی ملی است و باعث بالا بردن سطح ایمنی کودکان و در نتیجه باعث کاهش میزان مرگ‌ومیر و بستری ناشی از کرونا می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر میزان استقبال خانواده‌های خرمشهری را از این طرح پایین اعلام کرد و گفت: از آغاز طرح تاکنون، ۴۱.۸۸ درصد از کودکان روستایی و تنها ۸.۷۲ درصد از کودکان سه تا پنج سال در شهر خرمشهر برای دریافت قطره مکمل ویتامین A به مراکز جامع سلامت مراجعه کرده‌اند و از خانواده‌هایی که کودکان دو تا پنج سال دارند، درخواست می‌شود که برای دریافت این قطره به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در صورت تداوم مراجعه نکردن شهروندان، مجبور به مراجعه در منازل مردم می‌شویم که این امر مشکلاتی را دارد.

پروین در ادامه به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در قالب طرح سردار سلیمانی چهار کمیته در خرمشهر در قالب کارگروه رهگیری ۳۷ تیم با ۱۱۴ عضو، در کارگروه مراقبتی ۶ تیم با ۱۲ عضو، در کارگروه نظارتی ۱۴ تیم با ۱۰۰ نفر عضو که ۸۰ نفر آن از بسیج است، تشکیل شد که همه این کمیته‌ها در سطح شهر فعال هستند.

وی ادامه داد: فعالیت کمیته آموزش باعث شده است تا سطح آگاهی مردم در خصوص ویروس کرونا افزایش یابد اما هنوز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن به نقطه مطلوب که ۹۰ تا ۹۵ درصد است، فاصله وجود دارد و بر همین اساس باید پروتکل‌های بهداشتی بیشتر در ادارات و بخش‌های وابسته به دولت رعایت شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *