اخبار داغ

پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و اعلام کرد که این پروژه‌ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو گفت: پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان با بیش […]

اشتراک گذاری
30 آذر 1399
91 بازدید
کد مطلب : 15515

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و اعلام کرد که این پروژه‌ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو گفت: پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان با بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این خط انتقال منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان است، افزود: با اجرای این طرح، امکان تأمین گاز نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان و صنایع و واحدهای تولیدی در منطقه شمال غرب استان فراهم می‌شود، همچنین ایجاد بستر لازم برای تأمین گاز ۵۴ روستای استان با ۴ هزار و ۲۷۲ خانوار از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: راه‌اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه‌های استان، گامی مهم در مسیر کمک به کاهش آلایندگی‌های محیط‌زیستی، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و فراهم‌سازی زمینه تولید برق بیشتر است.

احمدلو در پایان گفت: شرکت گاز استان زنجان در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با همه توان خود گام برمی‌دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه‌های بهره‌مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *